Bokbål - ett argument

Jag älskar att läsa böcker. Alla slags böcker. Trodde jag. Jag kan villigt erkänna att jag (särskilt på sommaren av någon underlig anledning) läser böcker av mer lättsmält natur. Som tex Marian Keyes. Det kan vara mycket befriande och hon har ofta en rapp dialog OCH FAKTISKT någon form av budskap (trodde du inte va?!). Nåväl. Jag läste en recension av boken "Inte han" av Sheila O´Flanagan där recensenten var mycket positiv till boken och jämförde den med just nämnda Keyes. Varpå jag lånade den på Rimforsa bibliotek (ett UTMÄRKT bibliotek!!!). Vilken skit rent ut sagt. Jag vill gå så långt som att säga att böcker som denna är utmärkta argument för bokbålsförespråkare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0